miércoles, 27 de febrero de 2019

FACENDO VISIBLES ÁS INVISIBLES 5

A semana pasada ultimamos detalles para levar a cabo a entrevista a Ana María González Noya. Os equipos encargáronse de facer as preguntas e despois de facer unha posta en común escollemos ás que máis nos gustaron. Despois preparamos unha entradilla e a despedida.

E así nos quedou:


ENTREVISTA A ANA MARÍA GONZÁLEZ NOYA

Presentación:


            Bos días Ana María:
            Somos… en representación dos 30 alumn@s de sexto que estamos levando a cabo este proxecto.
            Despois de  poder contactar con vostede é un honor poder tela cara a cara para poder facer esta entrevista que tanto esperamos. Tamén queremos darlle as grazas por facernos un oco na súa apreta axenda.
            No noso centro temos un proxecto sobre a física e a química. As profes dixéronnos que escolleramos unha científica galega e nos escollemola porque:

-          buscabamos unha muller  galega que fose especialista en ciencia e xénero
-          debía ser alguén relacionado co campo da química ou da física
-          e ademais debíamos ter en conta que este ano é o 150 aniversario da táboa periódica.
 E cremos que vostede é a persoa máis axeitada.
            Sen máis, se vostede nos da permiso podemos comezar.



1.      Cando naceches e onde?

2.       Houbo algún antecedente familiar que se adicase á química?

3.      Tiveches apoio da túa familia á hora de escoller unha carreira de ciencias?

4.      Sendo docente e investigadora, podes compaxinar a túa vida laboral coa familiar?

5.      Cantos horas lle adicas ao teu traballo diariamente?

6.       Algunha vez te menospreciaron polo feito de ser muller?

7.       Cantas mulleres érades na carreira?

8.       Alguén che dixo que elexiras outra carreira polo feito de ser muller?

9.      Estas dacordo coa pariedade?

10.  Que debe facer a escola para que as rapazas sigan a súa vocación sen ter en conta o sesgo de xénero?

11.  Dende a perspectiva de xénero onde percibiches maiores diferenzas, en Galicia ou Londres?

12.  Que che impulsou a involucrarse nun proxecto de ciencia e xénero?

13.  Que te move para crear material didáctico?

14.  Que proxectos tes en mente para o futuro?

15.  Cal foi o maior desafío científico ao que te afrontaches?

16.  Tes algunha actividade en mente para celebrar o 150 aniversario da táboa periódica?

17.  Que lle parece que uns estudantes de educación primaria esteamos a facer un proxecto sobre muller e ciencia?




DESPEDIDA:
            Agora que xa temos algo máis de información sobre vostede gustaríamos poder usala para diferentes actividades, entre elas queriamos facerlle un artigo na Galipedia se nos da o seu permiso (esperar a resposta), tamén, se non lle importa, gustaríamos seguir en contacto con vostede para completar a información e para darlle conta das actividades que vaiamos levando a cabo. Grazas pola súa atención, esperamos que este non sexa o último contacto que teñamos con vostede.
ABURIÑO

No hay comentarios:

Publicar un comentario