viernes, 1 de noviembre de 2013

O MEU LUGAR FAVORITO DE REDONDELA

Este curso estamos a traballar a nivel de centro o proxecto ¨A nosa contorna¨ o redor do cal realizaremos varias actividades.

Para comenzar, nada mellor que contar cal é  o noso lugar favorito de Redondela para elo contamos coa axuda das familias que nos enviaron as súas fotos e lle  axudaron aos nenos e nenas a cubrir unha ficha. Con este mateial elaboramos un libro que podedes ver clicando na imaxe, un vídeo e un mural con todos os traballos.
Grazas familias porque sen a vosa colaboración este traballo non sería posible!
 


 O MEU LUGAR FAVORITO DE REDONDELA



9 comentarios:

  1. Alba matalobos cobian5/11/13, 19:38

    Son Alba e encantoume o video moi ben profe Luisa

    ResponderEliminar
  2. A min gustoume moito porque así vexo como falo en publico e ademais podenme ver os meus pais

    ResponderEliminar
  3. A min me gustou que a miña nai me puidera ver e eu tamen poder ver como o fixen

    ResponderEliminar
  4. Gustoume moito o vídeo, do meu lugar favorito de Redondela.

    ResponderEliminar
  5. gustoume moito este video

    ResponderEliminar
  6. A min gustoume ainda que me quedaron moitas cousas por dicir como que a ese lugar ia moitos domingos co meu avó.

    ResponderEliminar
  7. Mi lugar favorito de Redondela es el cole,porque ahí os conocí a tod@s vosotr@s.Luisa Gago.

    ResponderEliminar