domingo, 20 de mayo de 2012

VISITA A UN TALLER TEXTIL

O luns fomos o taller da miña tía. Antes de ir para alá  preparamos unhas preguntas sobre o taller e o que fan alí. En canto chegamos, a miña nai ensinounos os tipos de máquinas que había alí: máquinas de coser, termofusionadora, ollaladora....Na parte de arriba estaban facendo camisas e na de abaixo facían outras labores. Cando baixamos, a niña tía Loli contestounos as preguntas que levabamos apuntadas. Mentras falaba baixou Joel e nos acompañou a ver a termofusionadora, as planchas e a máquina de facer ollais. 
Cando voltamos a profe nos explicou porque o meu tío Ever estaba escoitando música mentres traballaba e era porque estar oito horas alí encerrado é moi aburrido.
Foi unha excursión moi cerca e para min moi familiar. O que máis me gustou da visita ao taller é que eu era os levaba. 
Pablo Jesús
Grazas a Loli e a Beni por recibirnos e explicarnos tan ben como funciona un taller!

No hay comentarios:

Publicar un comentario