jueves, 10 de febrero de 2011

QUE ÉXITO!

Xa facía tempo que non disfrutabamos tanto facendo e sobretodo comendo no taller de cociña .
Hoxe tocaba facer uns exquisitos paninis de xamón e queixo, unha receta sinxela e fácilisima, pero moi, que moi sabrosa.
Traballamos en pequenos equipos de 3 persoas onde todos colaboran untando tomate, engadindo xamón e queixo e espolvoreando con ouregos ... So precisamos axuda dun adulto para cortar o pan e para fornealos, o resto..... é cousa de nenos!

Animádevos a facelos, seguro que repetides!




8 comentarios:

  1. HOY SABADO BOY A MERENDAR PANINIS EN CASA DE MI ABUELA CON MIS PRIMOS. Y le boy a hechar chorizo

    ResponderEliminar
  2. Profe Vero14/2/11, 17:23

    QUE BOA PINTA!!! A PRÓXIMA VEZ TEDES QUE CONVIDARNOS

    ResponderEliminar
  3. Hoxe xoves, fago eu a cea, a ver se me saen como os do outro día.Estaban riquiiiiiisimos !!!

    ResponderEliminar
  4. Seguro que van a estar boísimos! Xa se me está facendo auga na boca.

    ResponderEliminar
  5. Estuveron boisimos os mellores que probei na miña vida.E xa van cinco veces que fago paninis,esspero que repitamos

    ResponderEliminar
  6. Eu fíxenos ese mesmo día para cear, engadinlle un ingredente máis: as anchoas, algo salgadas pero estaban para chupar os dedos. A verdade é que na casa son un pequeno chef, fago bizcoitos, pizzas,roscas, zumes, torradas, marmelada.....e seguirei probando,xa vos contarei.

    ResponderEliminar
  7. Andrea Castro Cameselle22/2/11, 11:55

    Os paninis foron unha delicia.Levo 4 días ceando o mesmo,aínda que cada día lle engadín ingredentes diferentes.Estaban delicious.

    ResponderEliminar
  8. Pois eu aínda estou esperando a que o meu sobriño JAVI se digne POR UN SO DÍA e me faga unha merenda-cea. Espero que así se de por aludido, e poder próbalos que a verdade e que teñen unha pinta boiiiiisima. Un saudo.

    ResponderEliminar