martes, 12 de octubre de 2010

POR FIN CHEGOU O DÍA!

Xa nos tardaba!

O xoves da semana pasada comenzamos de novo o PROGRAMA DE LECTURA SILENCIOSA. Todos os días adicamos un tempo a lectura na aula, pero a que facemos os xoves e os venres é especial.
Antes de saír o recreo deixamos o libro preparado enriba da mesa, mentras entramos do recreo soa a música e continuacíón faise o silencio no colexio.

TODOS ESTAMOS LENDO.

É un tempo goce e disfrute coa lectura do libro que libremente cada un de nós escolleu.
Neste primeiro día triunfaron os comics!

XA VOS CONTAREMOS CALES SON OS NOSOS LIBROS FAVORITOS.

QUERES RECOMENDARNOS ALGÚN LIBRO?



3 comentarios:

  1. profe vero13/10/10, 21:01

    Eu teño moitos libros que me encantan pero para a hora de ler recomendo os comics de Mortadelo e Filemón, que sempre foron os meus favoritos. Tamén lin a Asterix e Obelix, pero os que mellores ratos me deron forons as aventuras destes dous dectetives tan extraños.

    ResponderEliminar
  2. Eu recomendo o de Las aventuras de Spirou y Fantasio

    ResponderEliminar
  3. Eu os recomendo o de NO CORAZON DA FRAGA.Trata de os animais que viven nuna fraga.E moi bonito.

    ResponderEliminar